Повноваження Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації

При Головному територіальному управлінні юстиції у Черкаській області діє Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації (далі – Комісія), що розглядає скарги стосовно державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації, які здійснюють свою діяльність у межах Черкаської області.
Скарга розглядається Комісією протягом 30 днів (у деяких випадках – 45 днів).

Комісія розглядає скарги:
 на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав та рішення, згідно з яким проведено реєстраційну дію);
 на дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації.

Комісія наділена досить широкими повноваженнями:
 складає протоколи про адміністративні правопорушення щодо державних реєстраторів прав;
 приймає рішення про:
1) відмову у задоволенні сарги;
2) задоволення скарги шляхом прийняття рішення про:
 скасування рішення про відмову та проведення державної реєстрації прав на нерухомість;
 проведення державної реєстрації бізнесу (у разі оскарження відмови);
 виправлення помилки, допущеної державним реєстратором;
 тимчасове блокування доступу державного реєстратора до реєстру;
 направлення до Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату при Мін’юсті подання щодо анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю.

Копії рішення, прийнятого за результатом розгляду скарги, висновків Комісії надсилаються скаржнику, суб’єкту оскарження, а також заінтересованим особам, які брали участь у розгляді скарги по суті, невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з дня прийняття рішення.

Скаргу можна подати за адресою: бульв. Шевченка, 185, м. Черкаси, 18001. Консультації надаються за телефоном (0472) 33-00-27.